سرخط خبرها

تقابل مشهدی‌ها با قهرمان برزیلی لیگ در لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۸۶۵۸۰
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
تقابل مشهدی‌ها با قهرمان برزیلی لیگ در لیگ برتر فوتسال بانوان
دومین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان با ۶ دیدار برگزار می‌شود.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم چیپس کامل مشهد همچون فصل گذشته در خانه میزبان است. جمعه ۱۴ آبان نماینده تازه وارد مشهدی کار دشواری را پیش روی خود دارد. آن‌ها باید میزبان قهرمان فصل گذشته باشند که از خطه جنوب می‌آید. فردا جمعه از ساعت ۱۱ در ۶ شهر رقابت‌ها برگزار می‌شود. باز هم جذاب‌ترین بازی هفته دیداری است که پیکان یک سوی میدان باشد.

در مقابل نیز تیم فردیس کرج قرار دارد که با چند ملی پوش برای تیم‌های قدیمی و باتجربه کری خوانی می‌کند. کیمیای اسفراین میزبان ملی حفاری است و مس رفسنجان در شهر خود به مصاف پارس آرای شیراز می‌رود. دو تیم فرهان ملارد و بوتاپارس که تازه وارد هستند، با هم مقابله می‌کنند و مس کرمان هم راهی بوشهر شده است تا با هیئت رودان بازی کند. در مشهد نیز چیپس کامل میزبان تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود.

خاطره خوش پالایش از بازی با مشهدی‌ها

هفته گذشته تیم مشهد با هدایت زهرا غلامی ۳ بر ۱ برابر مس کرمان شکست خورده بود. تنها گل تیم مشهدی را زهرا محمدزاده وارد دروازه حریف کرد. احتمالا نماینده جوان مشهد در دومین دیدار بتواند با هماهنگی بیشتری بازی کند، اما بعید است بتواند از سد محکم قهرمان فصل گذشته عبور کند. آخرین بازی که ۲ تیم پالایش نفت آبادان و مشهد با یکدیگر روبه رو شدند، ۱۲ خرداد امسال بود. در آخرین بازی پلی آف فصل گذشته هیئت فوتبال خراسان رضوی با وجود ستاره هایش برابر این تیم صف آرایی کرد و درنهایت با نتیجه ۵ بر ۴ بازی را به تیم آبادان واگذار کرد. این پیروزی توانست جام طلایی رنگ را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

گل زنان بی رحم در تیم برزیلی‌ها

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر، میهمان خود فرهان ملارد را گل باران کرد. آبادانی‌ها در خانه خود ۸ بر ۱ حریف خود را شکست دادند. سهیلا ملمولی ۳ بار، معصومه گنجی ۲ بار، راحله رفیعی، مریم نوری و کافیه هزاریان برای پالایش نفت آبادان در این دیدار گل زنی کردند. قطعا این بازیکنان در دیدار با تیم مشهدی نیز خطرناک خواهند بود. ملمولی و گنجی بازیکنان سوم و چهارم جدول گل زنان لیگ هستند. نرگس علوانی، سرمربی تیم پالایش، از اولین بازی تیمش راضی بود. او گفته بود امسال تیمش دچار تغییرات زیادی شده است، ولی این تغییرات می‌تواند مثبت باشد و این تیم با وجود ۲ بازیکن ملی پوش در تیم و جذب چند بازیکن با تجربه، خود را برای سومین قهرمانی در لیگ آماده می‌کند.

خانم گل در نصر فردیس کرج

خبر خوبی که یک هفته بعد از شروع لیگ ایران منتشر شد، تیم جدید شیربیگی بود که باعث شد او در ایران ماندگار شود. خانم گل فوتسال آسیا باوجود توافق‌های انجام شده در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان کویت تصمیم گرفت قید لژیونری در این لیگ را بزند و در آستانه شروع هفته دوم لیگ برتر ایران، از تیم جدیدش رونمایی کرد. امسال شیربیگی تصمیم داشت برای نخستین بار خارج از ایران کارش را دنبال کند و مذاکرات مثبتی را طی هفته‌های گذشته با مدیران سلوی الصباح انجام داده بود، اما مشکلات اداری و صاد رنشدن روادید برای سارا شیربیگی باعث شد تا با گذشت زمان، عملا انتقال ستاره ایرانی به لیگ فوتسال زنان کویت منتفی شود.

با منتفی شدن حضور شیربیگی در فوتسال کویت، او یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی لیگ برتر فوتسال زنان شد. با توجه به گذشت یک هفته از رقابت‌های فصل جدید، خانم گل فوتسال آسیا که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت، در نهایت تصمیم گرفت در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان، برای تیم تازه لیگ برتری شده نصر فردیس کرج به میدان برود و او با تیم کرجی به توافق رسید و قراردادش را امضا کرد.

رونمایی از هفته سوم

نصر فردیس یکی از تیم‌های پرستاره لیگ برتر فوتسال زنان ایران است و بازیکنانی همچون فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و حالا سارا شیربیگی را جذب کرده و یکی از تیم‌های مدعی در راه رسیدن به عنوان قهرمانی است. نصر فردیس در حساس‌ترین جدال نیم فصل نخست لیگ فوتسال زنان، جمعه در تهران به مصاف تیم پیکان می‌رود؛ البته در این مسابقه شیربیگی به دلیل آماده نبودن، امکان همراهی تیمش را ندارد؛ اما از هفته سوم در لیگ برتر فوتسال زنان با لباس نصر فردیس به میدان خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->